I made this widget at MyFlashFetish.com.

ukEyh tak blOg kiTw yang burOX neh?? law CUKE like ok!

Friday, 24 February 2012

saya sayang kamuu.. walau apepon yang belaku


 

aku cdehh lahh nan membe.. akoo..
hemm .. aku mmg cume tlong dye jual lens,aku tlong dyer crikkan pengedar, tnye soalan mcam2,
dye y modalkan, hewmm,, aku ok jer on jer? 
aku ingat cam adelah dpat bhagian ciket. , tpe pge tde dyer ckap,
wehh .. kite kan bisnies partner kan, koe an cume tlong aku jer,, kan akuu gne kan dwet 
aku tok modal beli lens tu, emm.. aku ingat aina tak pyah dpat dwet, cam gaji buleh tak??
emmm ..aku senyom jerr. aku ckap tak pe lah aina tak kisah, jgan risau aini ameq jer lahhh..
aku mmg cdeh. sbap tak dpat rewaard tolong dye,, tak pe lah, dyew cousins aku , aku ttap tlong ngan ikhlas,
aku mmg tak adew dwett pon, nak modal, 
hmm.. tak perlahhh
kdang2 aina sedih cosen aina selalu ckap aina mmg tak gune, tauuu
bnyak kaliii. , hati ktew saket tiap kali dyew ckap aina tak gunee..
aina syang dyew, tpe npe dyew selalu buat aina mcam tuuhh??
aina salah apew?
dyew dah bnyak kali ptoz ngan sowg laki name faiiz, aseq2 cople,ptoz,cople,ptoz
smpai 3 kali tau.. kali keempat faiiz nak nan dyew lge, cozen aina tuuhh mcam tak serik2
dye ckap faiiz dah bru brubahh.. tpe aina tak caye sangatt
aina ckap ngan dyew ,, klaw koe nak cople ngn faiiz, koe kene ckap ngan faiiz
soh dye buat aina pcaye kat faiiz, yangg faiz boleh jage cozen aina,,
aina ckap aina tak pcaye kan faiizz , paztu dye cam marah2,
dyew ckap aina nih sape?? sebox pula..
klaw aina ngan cdeq tuhh ade ke aku soh wat mcam2.. n bla.. bla..
dyiew ckap bnde yang saket kan hati aina..
aina rase camm nak nges jerr kat cietu, dye tak pker k 
aina sdeh sgat bile dyew ngadu kat aina psal faiiz, faiiz selalu saket kan hati dyew
hemmm.. aina cume nak dyew dpat yang terbaekk,, tpie tak per lahh
aina nak dyew.. bhagia, walupon dyew saket kan aty aina namuun aina ttp terima seadanya,,
sebab dye selalu ade tok aina...

                                                                                                  ainalya

No comments:

Post a Comment