I made this widget at MyFlashFetish.com.

ukEyh tak blOg kiTw yang burOX neh?? law CUKE like ok!

Tuesday 28 February 2012

AKU & KAMU




hui2 .. nih mehh nak citer ckett.. celonok nyew macew tuh
mkn KFC nan 'intan payong kesayangn'
tpe ape yang mnyedih kan mase bALEK aku
 tertamparr dyew   DUUUUSSHHHHHHH! ouuucchhhxxx!
dgan muke tak sengajer aku memujuk dye  .. namun ape kan dayee
dye telah menepis tagan kuuu dgan sekuattt hatiii.. ATOOIIII!
than aku tpakse balekk..
alamak.. petang nan malam kene MARAH!! dgan sayang kitew
aseq kenew mrah jew 24 jammm .. owhh SHIT!
akuu pon dgan ber derama mnagezz tak henti2  WAAAAAA!!!
haha,.. tpe mulai saat ini aku tak akan jumpe DYE ! d luaR!
SEBAP TAKOT TETENDANG DYE!,
haha.. akuu happyyy teramat .. sbap dye lyan akuu baek! tq INTAN PAYONG
i luff yu very2 much dear...
aku nanak gadoohh agee! i'm TIRED
huhahuha...
ya allah beri kekuatan kepadaku atz segale cabaran dan dugaan!

No comments:

Post a Comment