I made this widget at MyFlashFetish.com.

ukEyh tak blOg kiTw yang burOX neh?? law CUKE like ok!

Thursday 26 January 2012

ehem!!

hello guys!..korang seHAt taq.. k akuu mmg tak cehat kos.. hIdong akuuu.. berhingus.. 
ok.. time bucan2 neh.. aku nak soseh2 pcall my ex-bf and bf aku ckank..
k dulu yime aku fom 1.. akuu couplE ngan capital S.. it so sweet... aku amat syang and cintun kat dye,... then mse fom 2.. aku dpat thu yang membe aku yang mgken rpat jdik MY SWEET hONEY(madu)akuu.. stelah aku setia ngan capital S.. sanggop kau lukai akuuu.. hemm then akuu sbor .. lastly aku mintaq ptoz....... but after tak sampai pon 24 JAm dye mintak couple lge...??? aku terime blekk,, and dye dah tggalkan MADU aku tuuu.... hemmmm..aku.. happy... TAPI!!!!! 
aku  tak pcaye ngn capital S.. dre kcurangan dye aku gie lyan sume.. laky2 len ... hakk3.. dye jelez?? ade aku ksahhhh..!! lame2.. aku busan ngan capital S sebab dye cume tau mGhabez kan dwet akuu.. jap2 TOPAP.. jap2 TOPap!!. ok.. kiTEW BROKE!!!

thenn.. aku couple ngan capital R.. .. haha.. sangat takk bez,,,
kjeww .. cumee mnyalahkn aku jer 24 JAM!!!
 bosann!!!!!
mjok jer taunye..
aku lyan lakyy laeennn..

'kringg.!!.kringg!!'...tbe2 ade dakk yang tidakk dikenali teponn

'yup....sape nihh???'
'woi ne aku lahh pina'
'de per tooohhh??'
'ne number CIDEQ tauu?? die nak knal nan kauuu'
haaaa????
'AWQK KITEW MCG EAHH??'
'emm.. k'

aku happy mcg ngan cdeq.. sangat memahami..selalu ade dgan aku 
klaw aku saket hatyy dye tempat aku bercerite,, dye lyan sume karenah akuu
pade 16/04/2011
tarikh kitew owang couplee.. alahai indah nye.. bulan satu nih dkat 9 bulan ,..alhamdullillah



No comments:

Post a Comment